Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb problemen met Mediamonkey. Het speelt mijn nummers niet meer af. het worden lichtgekleurde files. Wie kan mij helpen.

Ik heb een nieuwe installatie van Win 7(64 bits) gedaan en het progje werkte niet goed meer. Alle files worden bij aanklikken om af te spelenallemaal lichtgrijs en ze spelen niet af. Het progje heeft altijd goed gewerkt op XP, Win7 (32 bits). Nu heb ik daarna het progje op XP en Win7 (32bits) geinstalleerd maar het blijft hetzelfde probleem. Het moet dus een probleem met de instellingen van Mediamonkey zijn maar ik kan niets vinden wat verkeerd staat. Kan iemand mij hierop een antwoord geven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als de files lichtgrijs worden heb ik het idee dat ze nog niet "bekend zijn" bij MM. Mediamonkey werkt op basis van een database die gegenereerd wordt na een eerste inventarisatie van je computer. Je kan door op de insert toets te drukken aangeven waar hij moet zoeken; dit kan ook een netwerk locatie zijn. Ik zou eerst in de ini file van MM kijken waar die database door het programma is neergezet. De site van mediamonkey biedt heel veel informatie hierover evenals het bijbehorende forum en de Wiki.

http://www.mediamonkey.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding