Hoe kun je in een word-document snel terugkeren naar de plek waar je laatste wijziging is aangebracht.

Daar bestaat een toets-combinatie voor.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ja. Shift F5 moet dat doen. Als je het bestand opent, en tijdens het openen shift + F5 intoetst dan moet het volgens odnerstaande uitleg, naar de laatste edit gaan.

Het hele artikel is interessant om even te lezen. Ik heb het relevante stukje hieronder geplakt:

http://blogs.techrepublic.com.com/msoffice/?p=810

Unlike Excel, which takes you to the spot where you left off last time, Word’s short-term memory always wants to start you off at the beginning again. You can work around this if you press [Shift][F5] as soon as the document opens. [Shift][F5] is the Go Back shortcut, which cycles you between your four most recent edits during a Word session. But if you can remember to hit it immediately after opening a document, Word will jump to the last thing you changed before saving and closing that doc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ctrl + z

Tegelijk indrukken, dan keer je terug naar de laatste wijziging. Dit werkt niet alleen bij Word maar bij vele andere programma's. Dit is een algemene toetsencombinatie.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oooh sorry, vraag te snel gelezen. Jelle heeft het goeie antwoord.