Dat kan hier:
https://allestoringen.nl/storing/whatsapp/
Er lijkt nu een storing te zijn.
RTLNieuws
WhatsApp heeft op dit moment een storing. Hierdoor komen berichten die worden verstuurd niet of nauwelijks aan. Tienduizenden gebruikers hebben er last van.
Dat is te zien op de Nederlandse website allestoringen.nl, waar sinds 9.00 uur al 227.000 meldingen zijn binnengekomen.
Toegevoegd op 25 oktober 2022 08:14: bron
SimonV
een jaar geleden
Antoni
een jaar geleden
@SimonV, @George23, het ging zelfs om een wereldwijde storing, op dinsdagmorgen 25 oktober 2022. Dat was ook te lezen op NOS Teletekst. Daar las ik het bericht. Daar was ook te lezen dat de storing weer is opgelost.