Kan je zien als iemand een relatie heeft op facebook als je die persoon hebt geblokkeerd?

Persoon A heeft persoon B geblokkeerd op facebook. Nu ik heb een relatie met persoon B maar ik ben ook bevriend met persoon A. Als ik een relatiestatus aanmaak op facebook met persoon B, kan persoon A dan op mijn facebook zien dat ik een relatie heb met persoon B als persoon A, B heeft geblokkeerd??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

als je degene hebt geblokkeerd kan hij niet eens jouw facebook account zien als hij jouw naam intypt, nee dus ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als persoon a b geblokkeerd heeft, dan kan die persoon niet zien dat jij een relatie hebt met persoon b, omdat de profiel van persoon B verdwenen is voor het oog van persoon A.

Maar, via andere vrienden kan die persoon er wel achter komen (van horen zeggen) dat jij een relatie hebt met B. Simpelweg omdat er ook nog zoiets bestaat als "het echte leven" en mensen nu eenmaal praten over andere mensen.

Dus nee, via facebook kan die persoon er niet achter komen. Helaas kan die persoon er via via er dus wel achter komen.

Helemaal onzichtbaar blijft zoiets dus nooit.