Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vriendin A heeft op facebook een status geplaatst. Iemand anders reageert, maar ik kan die reactie niet zien. Hoe kan dit? En hoe stel ik dit in?

Ik kan soms niet zien dat iemand een reactie heeft geplaatst. Het lijkt dan soms net alsof iemand tegen zichzelf aan het praten is, maar aan de overige reacties kan ik zien dat er een reactie moet zijn geplaatst die ik dus niet kan zien!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
828

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Blokkeren via je persoonlijke instellingen, daar kan je een blokkeer lijst hanteren en ook persoonlijke lijsten van wat wel of niet mag worden gedaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk gewoon op het "nieuwsoverzicht". Hierop vind je alle reacties en schrijfsels van al je vrienden die op elkaar gereageerd hebben.

Het nieuwsoverzicht klik je aan via de linkerkolom, 2e item van boven of via "startpagina" bovenin rechts van je naam, 3e item.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
degene die terug praat tegen vriendin A heeft jou geblokeerd, dus daarom zie je dat antwoord niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding