Vriendin A heeft op facebook een status geplaatst. Iemand anders reageert, maar ik kan die reactie niet zien. Hoe kan dit? En hoe stel ik dit in?

Ik kan soms niet zien dat iemand een reactie heeft geplaatst. Het lijkt dan soms net alsof iemand tegen zichzelf aan het praten is, maar aan de overige reacties kan ik zien dat er een reactie moet zijn geplaatst die ik dus niet kan zien!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Blokkeren via je persoonlijke instellingen, daar kan je een blokkeer lijst hanteren en ook persoonlijke lijsten van wat wel of niet mag worden gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk gewoon op het "nieuwsoverzicht". Hierop vind je alle reacties en schrijfsels van al je vrienden die op elkaar gereageerd hebben.

Het nieuwsoverzicht klik je aan via de linkerkolom, 2e item van boven of via "startpagina" bovenin rechts van je naam, 3e item.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
degene die terug praat tegen vriendin A heeft jou geblokeerd, dus daarom zie je dat antwoord niet.