Hoe kan het dat de miniatuurafbeelding op Facebook wel passend wordt, maar de profielfoto in het beginscherm wel te groot blijft?

Ik heb al meerdere malen geprobeerd de foto opnieuw te uploaden in diverse formaten, maar de gewone profielfoto blijft te groot, terwijl de miniatuurafbeelding wel passend is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.9K

Antwoorden (2)

Ja, ik ken het probleem, maar dit is wat Facebook zelf aangeeft in de "help-functie"
" Je profielfoto moet ten minste 180 pixels breed zijn. Als je niet zeker weet of je foto aan deze vereiste voldoet, kun je met je rechtermuisknop op de op de foto klikken om de eigenschappen van de foto te zien. Hier zouden ook de afmetingen van de foto bij moeten staan (100 x 91 zou bijvoorbeeld te klein zijn"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je.
Dat weet ik, daar ligt het niet aan, mijn afbeelding is 180 x 96 pixels, dus zou goed moeten zijn, maar toch valt in de grote profielfoto de helft van het logo weg. Hoop dat iemand mij verder kan helpen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je dit al geprobeerd?
1.Ga naar je profiel (tijdlijn) en beweeg de muisaanwijzer over je profielfoto.
2.Klik op om je foto te bewerken.
3.Klik op Miniatuurafbeelding bewerken en sleep de afbeelding totdat deze op de gewenste manier is bijgesneden.
Verklein je foto op een site als tinypic.com, dan past het sowieso en behoudt de foto een goede kwaliteit.