Hoe zet ik berichtgeving aan voor Instagram?

Bij instellingen > berichtgeving staat instagram niet in het rijtje. Alleen als ik bij instellingen helemaal naar beneden scrollen staat het icoontje er tussen, maar als ik hier op klik kan ik de berichtgeving/push-notificaties niet aanzetten. Hoe kan dit en hoe kan ik er voor zorgen dat ik wel push-notificaties krijg? Ik heb overigens een iPhone 6.

Weet jij het antwoord?

/2500

Berichtgeving voor Instagram zou op een iPhone bij instellingen>berichtgeving gewoon moeten kunnen worden veranderd, dit kan echter ook in de app zelf. Ga naar Instagram, klik op het rechter icoontje in het menu onderin (je eigen account), klik dan rechtsboven op instellingen en vervolgens op berichtgeving instellingen onder het kopje instellingen. Hier kun je per soort melding aangeven of je dit wilt ontvangen ja of nee.

Ik heb het ook aan de hand gehad. Je moet de app Instagram verwijderen en opnieuw downloaden. Ga dan naar instellingen -> berichtgeving -> Instagram en dan kan je het aan- of uitzetten

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100