Hoe zet ik berichtgeving aan voor Instagram?

Bij instellingen > berichtgeving staat instagram niet in het rijtje. Alleen als ik bij instellingen helemaal naar beneden scrollen staat het icoontje er tussen, maar als ik hier op klik kan ik de berichtgeving/push-notificaties niet aanzetten. Hoe kan dit en hoe kan ik er voor zorgen dat ik wel push-notificaties krijg? Ik heb overigens een iPhone 6.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
67K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
kan Iemand helpen ik heb een tijdje geleden mijn meldingen voor Instagram uit gezet en later weer aan gezet maar nu krijg ik geen berichten meer van mijn account maar wel op het account van mijn vriendje ik heb geprobeerd om hem weer aan en uit tezetten verwijderen maar niks helpt

Antwoorden (2)

Berichtgeving voor Instagram zou op een iPhone bij instellingen>berichtgeving gewoon moeten kunnen worden veranderd, dit kan echter ook in de app zelf.

Ga naar Instagram, klik op het rechter icoontje in het menu onderin (je eigen account), klik dan rechtsboven op instellingen en vervolgens op berichtgeving instellingen onder het kopje instellingen.

Hier kun je per soort melding aangeven of je dit wilt ontvangen ja of nee.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb op instagram zelf bij alles aangegeven dat ik pushmeldingen wil ontvangen maar ik krijg niks.. Als ik op een account klik, dan op de 3 puntjes en dan op berichtgeving aanzetten voor account geeft je aan dat ik de push meldingen aan moet zetten bij instellingen. Maar dit kan ik dus niet.. Weet nog niet hoe ik instagram weer er tussen krijg!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@Nivage
Ik heb precies t zelfde probleem als jou! En ik heb ook een iPhone 6. Je vraag is al een jaar geleden gesteld, dus misschien heb je de oplossing al gevonden? Laat het maar weten! Xx
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Thanks ik had het zelfde probleem maar nu is het opgelost
Ik heb het ook aan de hand gehad. Je moet de app Instagram verwijderen en opnieuw downloaden. Ga dan naar instellingen -> berichtgeving -> Instagram en dan kan je het aan- of uitzetten