Hoe kan je vanaf je laptop/pc een foto uploaden op instagram?

Ik wil vanaf mijn laptop een foto uploaden op instagram, weet iemand hoe je dat kan doen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (2)

Heel simpel antwoord: Dat kan niet.
Je kan niet via www.instagram.com een post plaatsen. Dit kan alleen via de app.
5 jaar geleden
Door je browser te laten denken dat je een mobiele browser gebruikt.
Een andere methode is om bluestacks te gebruiken, daarmee emuleer je Android op je PC

Chrome:
Foto plaatsen op Instagram vanuit Chrome browser
Ga naar Instagram.com. Klik ergens op een willekeurige plek in de browser en klik op ‘Element inspecteren’. Onderin openen de developer tools.
Klik nu op het icoontje linksonder (device toolbar). Hiermee past de inhoud zich aan naar het formaat van een mobiel apparaat, je mist alleen nog de toolbar onderin. Om ook de toolbar te krijgen waarmee je een foto kunt plaatsen moet je alleen nog even de pagina verversen (F5) en voila.