Hoe kan je op facebook bij een "vriend" zien wat hij allemaal gedaan heeft? Dus welke reakties hij bij anderen geplaatst heeft etc.???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Waarom staat vriend tussen haakjes?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maakt eigenlijk niet zoveel uit, had ook zonder haakjes gekund.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het klinkt alsof je iemand wilt bespioneren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat een vriend op Facebook niet gelijk staat aan een vriend in het echt. Ik vind de haakjes bijzonder toepasselijk.

Antwoorden (1)

Dat kan alleen als die vriend alles op Openbaar heeft ingesteld. Onder Privacy-instellingen op zijn eigen account.

Toegevoegd na 2 minuten:
P.S. En degene bij wie hij een reactie of bericht heeft geplaatst, moet óók alles op 'Openbaar' of voor 'Vrienden van vrienden' hebben gezet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok bedankt.... Vroeger zag je automatisch bij wie iemand gereageerd had enzo, maar dat is dus blijkbaar veranderd....