zie je dat je online bent op de telefoon als je whatsapp op de pc gebruikt?

Ik was even benieuwd of je kan ziet dat je online bent en 'laatst gezien' verandert op je telefoon als je whatsapp op de pc gebruikt.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Ja, het is precies hetzelfde als met de telefoon. Heb ooit een vriendin laten kijken hoe dat werkt. Maar alles veranderd gewoon mee als je whatsapp op de pc gebruikt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
MarBet
6 jaar geleden
Is dat zo? Een vriend van mij gebruikt dat ook, maar daardoor zie ik niet de blauwe streepjes. Ze blijven grijs tot hij weer op de telefoon op whatsapp zit... dus dan vraag ik me ook wel af of je dan wel ziet of iemand online is.