Facebook startpagina wijzigen. Hoe doe ik dat?

Opeens is mijn startpagina van Facebook veranderd. Stond er eerst nog een kolom rechts oa met Chatters. Nu staat de heel mikmak links. Ook de kleur is veranderd. Eerst wit, nu donker. Hoe wijzig ik dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.3K
Ritsuka
10 jaar geleden
alleen op facebook? dat chatding kun je rechtsonderin als het goed is weer aanzetten. dat met de kleur weet ik niet, een facebook app misschien?
Ritsuka
10 jaar geleden
Bij mij is het gewoon wit

Antwoorden (1)

Dit is waarschijnlijk de nieuwe Look van Facebook en dit kan je niet aanpassen. Je zal hier dus aan moeten wennen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
facebook is toch niet zwart? is altijd wit met blauw geweest
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waaruit maak jij op dat Facebook zwart is dan?
Ritsuka
10 jaar geleden
vraagsteller zegt kleur is donker in plaats van wit, dat vatte ik op als zwart.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zou ook donkerblauw kunnen zijn. De kleur van Facebook. Misschien zou een screenshot wel handig zijn om een oordeel te geven over de pagina!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Screenshot is nu bijgevoegd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat is idd de nieuwe Facebook Lay-out. Deze kan je niet veranderen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit antwoord is onjuist, omdat ik deze lay-out helemaal niet heb.
imruben
10 jaar geleden
@WDHBGS, dat betekend niet dat een ander het niet kan uitschakelen. De interface wordt langzaam bij iedereen doorgevoerd. Wanneer jij 'm hebt zal je het ook niet kunnen veranderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@imruben, dat zeg ik ook niet, omdat de antwoord gever niet duidelijk maakt of het inderdaad geleidelijk wordt doorgevoerd.