Weet iemand hoe ik mijn chatgeschiedenis op Marktplaats bij FB in één keer kan verwijderen?

nu kan ik dat stuk voor stuk maar door de jaren is die geschiedenis al ver opgelopen en is dat een enorm werk om dit stuk voor stuk te doen

6 maanden geleden

Antwoorden (1)

Facebook biedt geen optie om alle gesprekken in één keer te verwijderen.
Om meerdere berichten tegelijk te verwijderen, klikt u op het vakje links van elk bericht dat u wilt verwijderen. Nadat u alle berichten heeft geselecteerd die u wilt verwijderen, klikt u op de knop 'Verwijderen' bovenaan de inbox.
SimonV
5 maanden geleden