Bij FaceTime staat een rood bolletje daarin staat het cijfer 1, maar ik krijg hem niet weg wat ik ook doe. Hoe krijg ik hem weg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (2)

dit betekend dat iemand jou recent heeft ge facetimed en dat jij diegene nog niet heb gebeld nadat diegene jou heeft gefacetimed. als dit echt niet weg gaat kun je het altijd nog opnieuw downloaden ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In facetime de gesprek geschiedenis legen, en facetime kan je niet opnieuw instaleren of verwijderen. Dit is een app van apple en die zijn niet te verwijderen. Je kan wel je iDevice herstellen, maar het terug keren van oude software kan niet op een legale manier
Je moet bij recente kijken en dan wis recente dan is het weg.