Ineens heb ik als ik op ik klik een extra twitter account. volgers komen daar nu uit. weg met dat 2 account. Maar hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

"ik" is je eigen profiel pagina.

Dat is dus niet een tweede pagina. Het is dus gewoon je eigen profiel. Ik zou die ook niet weghalen, dan ben je je complete account kwijt. Het dus NIET een tweede account!

het huisje is je nieuwsoverzicht, daar vind je alle tweets van de mensen die JIJ volgt.

Als je op @ drukt, dan zie je alle berichten die mensen naar jou hebben gestuurd

Als je op # drukt zie je o.a. voorgestelde berichten, maar ook de trending topics, dus waar het meest over gepraat wordt.

Als je dan op "ik" drukt, (of ook wel het hoofdje), ga je naar je EIGEN profiel, zoals anderen die ook zien.

NIET weghalen dus!

Toegevoegd na 3 minuten:
Op je eigen profiel kan je zien wie jij volgt, wie jouw volgers zijn, wat je favorieten zijn, en je lijsten.. je kan zien wie vergelijkbaar is met jou, en welke tweets je hebt verstuurdt.

Als je wilt weten wie je kan volgen, moet je terug gaan naar het huisje, en daar vind je een vakje (onder nieuwe tweets opstellen), met drie opties, die personen kan je aanklikken, vernieuwen of alles weergeven.

Als je naar het radartje gaat (naast zoeken), kan je je instellingen veranderen.

DIT ALLEMAAL op de pc versie, op je telefoon kan precies hetzelfde...

Je kan alleen een tweede account maken met ander emailadres. En niet "zomaar ineens".

Toegevoegd na 3 minuten:
op "ik", vind je meteeen alle tweets die jij ooit verstuurd heb