Ik krijg van Fb steeds de melding dat ik 273 e moet betalen omdat ik volgens hen een advertentieaccount heb gebruikt, hoe kan ik dat controleren?

Ik heb weet zeker dat ik geen advertentieaccount aangemaakt, dus ik wil controleren of niet iemand anders het heeft gedaan
De zgn FAQ van Facebook kom ik niet ver mee.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Laat Facebook met bewijs komen dat jij dat gedaan hebt. Dat is hun taak, niet de jouwe. Iets bewijzen wat je niet gedaan hebt is moeilijk, bewijzen wat wel gedaan is makkelijker.

Antwoorden (1)

Je hoeft niets te controleren. Facebook hanteert een pre-paid advertentiesysteem. Je betaalt altijd vooraf. Ik vermoed dat iemand je wil oplichten.