Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet ik als beheerder van een Facebook-bedrijfspagina de reacties uit?

Ik bedoel dus dat mensen onderaan mijn post/bericht geen reactie kunnen geven.
Weet iemand of dit kan en zo ja hoe?

Bij instellingen zie ik wel de mogelijkheid om berichten van anderen te verbergen, maar geen reacties...)
En anders misschien een manier om reacties eerst goed te keuren o.i.d. voor publicatie?
Bij voorbaat veel dank!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
703

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit doe je als volgt:
Ga naar de facebookpagina, bovenin de pagina staat het beheergedeelte.

Ga naar pagina bewerken > instellingen bewerken > mogelijkheid om te plaatsen > bewerken en haal daar de vinkje weg. Daarna uiteraard wijzigingen opslaan.

Op dezelfde pagina kun je ook privéberichten en antwoorden op reacties etc wijzigen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Meer als wat op die hele pagina staat kun je niet beperken. Facebook is niet gemaakt om interactie volledig uit te sluiten namelijk. Je kan dan beter een website bouwen in Wordpress en daar alles uitschakelen en combineren met een nieuwsbrieven plugin.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt diverse plugins die goed werken, maar wat je ook kan doen is een template nemen met de plugin ingebouwd. Het is een kwestie van smaak of iets bij je past, of bij de site. Neem hier eens een kijkje:
http://themeforest.net/search?utf8=%E2%9C%93&term=review+theme

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding