Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik uitnodigingen verzenden om mensen mijn bedrijvenpagina te laten volgen op LinkedIn?

Ik heb op LinkedIn een speciale bedrijvenpagina aangemaakt voor mijn bedrijfje. Nu kan je via LinkedIn bedrijven volgen. Is er ook een mogelijkheid dat ik bijvoorbeeld mijn persoonlijke connecties uitnodig om mijn bedrijvenpagina te volgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
550

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

geen idee of er een specifieke functie voor is, je kan natuurlijk op je persoonlijk profiel wel een status update plaatsen met verwijzing naar je nieuwe bedrijvenpagina,dan heeft in ieder geval je hele netwerk er kennis van genomen. voor de rest heeft linkedin natuurlijk ook nog helppages en als je daar niets vind kan je ze ook contacteren en je vraag stellen. mijn advies laad altijd je contacten in je mailprogramma, bij deze meeste applicaties kan je tegenwoordig toch je hele contactpersonen bestand opladen, een tweetje en FB melding bereiken waarschijnlijk ook al een groot stuk van je publiek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding