Hoelang blijft iemand in de beste vriendenlijst van Snapchat staan terwijl je niet met diegene snapt?

Mijn vriend en ik snappen elke dag door, alleen ik stond niet meer bij hem als beste vriend. En ik zag bij n vriendin zo’n emoji dat we dezelfde bestevriend hebben. Ik heb dat aangegeven dat ik het niet zo fijn vond dat hij meer met haar snapt dan met mij. Alleen het is nu n week verder en het is nogsteeds hetzelfde. Dus ik vraag me af of Snapchat je beste vriend verplaatst naar 2 ofzo als je niet meer met elkaar snapt. Ik wil niet jaloers overkomen of overkomen dat ik m niet vertrouw.

Xx anoniem

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
25.6K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Praat er nog eens live met hem over. Je hecht erg veel waarde aan deze digitale communicatie.
Ritsuka
3 jaar geleden
Vraag je af waarom jij je zo druk maakt om wat een app aangeeft. Misschien moet je je telefoon wat vaker wegleggen.
HannekeJanssen
3 jaar geleden
Volgens mij ben je wél jaloers? Is natuurlijk helemaal niet erg, totdat je je jaloers gedraagt, en dat niet erkent..... Zoals eerder gezegd: praat over je gevoelens bij dit contact met beiden...
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Het is niet dat ik jaloers ben, ik ben alleen bang om hem kwijt te raken. Dat meisje was mijn beste vriendin maar ze zit te stoken tussen ons en ze heeft ook gezegd dat ze het niet leuk vind dat wij samen iets hebben. En omdat hij heeft gezegd dat hij niet meer met Haar snapt, omdat ik gewoon bang ben dat ik hem kwijt raak en ik wil echt geen problemen veroorzaken. Ik wil eerst zeker weten over die bestevriendenlijst en dan wil ik t met m over hebben

Antwoorden (1)

Als je niet meer snapt met de huidige beste vrienden, verdwijnen ze binnen een dag uit de lijst.