Hoe kan ik op facebook een foto uit mijn album gebruiken als profielfoto en de vind ik leuks meenemen?

Ik stel heletijd mijn profielfoto in en kies een foto uit mijn fb album. Maar de vind ik leuks en reacties gaan niet mee..

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
8 jaar geleden
Dat kan volgens mij niet

Antwoorden (1)

Kies een foto die je al eerder hebt gebruikt als profiel foto. Op die manier neem je wel de vind ik leuks en reacties mee.

Toegevoegd na 39 seconden:
correctie: kies een foto uit de profielfoto-map