Wat betekent het ...minuten/uur gelden tijdssymbook bij Hey there! I am using WhatsApp? Kan het zijn dan 2 telefoons hetzelfde hebben?

Ik heb twee whatsapp contacten die in de privé sfeer geen contact meer zouden hebben. Echter, als ik bij contacten hun status bekijk staat er Hey there! I am using WhatsApp. met exact hetzelfde tijdverloop (10 s geleden, 2 uur geleden, 3 minuten geleden). Hebben die nummers op dat moment contact gehad?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch is het wel een interessante theorie.
Indien dit te vaak gebeurd, zou ik toch voorzichtig conclusies trekken.

Antwoorden (2)

Nee, niet perse. Zijn wel allebei toen voor het laatst online geweest
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het enge is het is op de seconde hetzelfde en het zijn verschillende nummers. Soms is het een paar uur en dan ineens weer 16 s geleden of zo. Ik moet wel concluderen dat ze dan contact hebben gehad.
Het zou kunnen zijn dat WhatsApp de lucht uit is gegaan rond die tijd. En dat dat die twee personen dus op hetzelfde moment offline heeft laten gaan.