Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik een chatconversatie op facebook verwijder, is de conversatie dan ook verwijderd bij de gesprekspartner?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet het vergelijken met een mailwisseling met die persoon. Alles staat op jouw computer maar ook daar. Als jij dingen verwijderd op jouw computer staat het nog steeds op die andere.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee, alleen bij jezelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Berichten die de ander nog niet heeft gelezen (die je dus als laatste hebt toegevoegd in de conversatie), kun je in principe verwijderen zonder dat deze bij de gesprekspartner nog zichtbaar blijven (alleen berichten met foto's zijn wat moeilijker te verwijderen, weet ik uit ervaring). Je moet ze dan wel handmatig een voor een verwijderen in de conversatie.

Als je het hele gesprek verwijdert, zal de ander alles blijven zien (iets dat dus ook het geval is als de ander wel alle berichten heeft gelezen). Hij of zij ziet echter niet dat jij het gesprek hebt verwijdert (is bij mij althans niet het geval).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding