Waarom kan ik geen meldingen zien die ik heb op youtube ?

Hallo beste mensen, ik heb op youtube een klein maar eigenlijk een lastig probleem. zoals jullie weten heb je zo een klokje waar als je een melding hebt een bolletje staat. En soms staat er : je bent helemaal bij ! :
Ik heb dit belletje niet meer en moet dus helemaal via een andere manier kijken of iemand bijv. op een video of een reactie van me heeft gereageerd.. ik heb twee kanalen op 1 google acc gelinkt. een accaunt daarvan heeft wel zo een icoon. Alvast bedankt !

7 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (1)

Dat komt omdat je YouTube account dan niet meer gelinkt is met je Google+ account.
Je zult dus je YouTube-account met je Google+ moeten linken: http://youtubecreatornl.blogspot.nl/2013/06/koppel-je-kanaal-aan-een-google-pagina.html