Wat betekenen de groene bolletjes op LinkedIn bij iemands profielfoto?

LinkedIn heeft niet lang geleden een update doorgevoerd. Nu is het mogelijk 2 soorten groene bolletjes te zien bij iemands profielfoto: een volledig groen bolletje of een bolletje met een groene rand.

Toegevoegd na 21 minuten:
Even een afbeelding ter verduidelijking

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
22K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Goede vraag inderdaad, viel mij ook al op en kan het niet terugvinden.

Antwoorden (1)

de eerste dot betekent dat diegene online is.
de tweede dot betekent dat je connectie alleen mogelijk is op je mobiel.
https://blog.linkedin.com/2017/august/16/introducing-active-status-on-linkedin-messaging