Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een medium om foto's te delen zonder dat iemand een account hoeft aan te maken is een facebookgroep een idee?

Ik zoek een mogelijkheid om foto's te delen. Mensen moeten er zelf ook foto's op kunnen zetten. Als ik een groep aanmaak moeten de mensen die uitnodig voor deze groep een account hebben?

Toegevoegd na 4 minuten:
Op internet vond ik dit artikel http://www.twitterenopjewerk.nl/content.php?id=310
Nu lees ik dit in het artikel: Deelnemers van de groep kunnen ook niet doorsurfen naar de prive-pagina's van collega's, behalve als ze op facebook al vrienden zijn. Werk en privé blijven dus gescheiden. Ook wordt alle deelnemers op het hart gewreven om geen privacygevoelige documenten op deze facebookgroep te delen.

Hoe kan het dat deelnemers niet kunnen doorsurfen naar de privepagina's van collega;s?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
721

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

JE kan dit doen via dropbox. Je kan dan een link sturen naar de betreffende map zonder dat de andere partij een dropbox account heeft. Hij/Zij kan dan alleen de betreffende foto's zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding