Waarom kan ik mijn school waar ik nu op ziet op facebook bij mijn tijdlijn niet zien?

Op facebook staat mijn vorige school nog op mijn tijdlijn
bij mijn foto links onderin.
Ik zit namelijk niet meer op de Prof. Van Gilseschool.
Ik zit op VSO de weerklank. en ik heb de prof. van Gilseschool
gewijzigd dat ik daar vanaf ben. maar nu zit die Vso de weerklank
er niet op. en die Gilseschool nog wel. Heel raar.
Ik hoop dat jullie mij begrijpen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb hetzelfde, ben benieuwd naar de antwoorden!

Antwoorden (1)

Als VSO de Weerklank een hogeschool is moet je deze gewoon toevoegen d.m.v. Voeg jouw hogeschool toe. Maar als het ander onderwijs is dan vul je het waar je het ook van de Prof. van Gilseschool hebt ingevuld, en dan klik je aan: hier zit ik nu.