Wat betekent de grijze pijl in hotmail/outlook?

Bij verzonden berichten in hotmail/outlook, staat soms een grijze pijl die naar links wijst.
Hij staat tussen degene naar wie de mail ging en vlak voor het onderwerp (aan de linkerkant ervan).

Wat betekent deze pijl?

Ik heb er met een rode pijl naar gewezen in de bijgevoegde afbeelding (contact info enzo wel ff begrijpelijk zwart gemaakt).

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.9K
SimonV
8 jaar geleden
Kan het zijn dat je deze mail beantwoord hebt?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee dat kan niet het geval zijn. Het is een mail die ik gewoon vers gestart ben.
Ik heb niet niet de beantwoord functie gebruikt om hiermee op een eerdere mail te antwoorden. Het is dus een losse verzonden mail.
SimonV
8 jaar geleden
Als iemand een mail van mij beantwoordt, krijg ik wel dit pijltje te zien (in de inbox).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat je zegt kan kloppen voor het mapje inbox. Alleen mijn screenshot komt uit het mapje, verzonden en niet uit het mapje inbox. En het bericht wat ik heb verstuurd (in het mapje verzonden) is een nieuwe mail. Niet een antwoord op een eerdere mail. Vandaar dus dat ik me afvraag waarom die pijl daar staat en wat het in dit geval betekent.
SimonV
8 jaar geleden
'k Snap het.
Een pijltje naar links bij Verzonden lijkt toch echt te betekenen dat Hotmail denkt dat je een mail hebt beantwoord.
Hotmailfoutje? https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20110707215302AAJfXD2
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja misschien is het een bug.

Antwoorden (1)

Dat betekent dat jij dit mailtje hebt doorgestuurd.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat kan het niet zijn denk ik. Ik ben een nieuwe mail gestart en heb die toen opgestuurd. Het was niet een beantwoording van een mail
en ik heb die mail niet doorgestuurd.
Amadea
8 jaar geleden
Ik heb het even uitgeprobeerd met een nieuw mailtje. Verzenden met CC of BCC levert geen pijltje. Doorsturen heeft als enige het resultaat dat er een grijs pijltje bij het originele bericht komt te staan.