Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn relatiestatus zichtbaar maken op Facebook?

Ik heb na 4 jaar mijn relatie met mijn vriend verbroken. Nu moet ik natuurlijk mijn status op Facebook veranderen naar vrijgezel. Dit heb ik gedaan, alleen het is niet zichtbaar in het nieuwsocerzicht terwijl ik het op openbaar heb gezet?

Ik wil graag dat mensen zien dat ik weer vrijgezel ben, om de komende weken ongemakkelijke situaties tijdens het stappen etc. te voorkomen, en zodat ik alles niet steeds hoef uit te leggen.

Weet iemand hoe ik dus in het nieuwsocerzicht voor mijn vrienden zichtbaar maak dat ik vrijgezel ben?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nieuwsoverzicht*
Ritsuka
10 jaar geleden
je moet niks aanpassen als je dat niet wilt.
je kunt het gewoon onzichtbaar laten staan, waarom wil je het op die manier aan de hele wereld verkondigen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is het hele punt, ik wil dat het zichtbaar is omdat het dan duidelijk is voor iedereen waarvan ik wil dat hun het weten.
De hele wereld zijn hierbij gewoon mijn vrienden op Facebook, maar bedankt voor het verwachte antwoord.
Voortaan gewoon lezen.
Ritsuka
10 jaar geleden
Je kunt ook gewoon zelf een Facebook post maken erover, dan is het ook klaar.
En wat ik plaatste was een reactie, en geen antwoord. Voortaan goed lezen ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Facebook heeft dat expres zo dat het niet in je nieuws overzicht komt. Ik zou je burgerlijke status veranderen in je instellingen !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe kan ik dit doen in mijn instellingen? Komt het er dan wel te staan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Naar je profiel > je gegevens bijwerken > algemene gegevens en dan onderaan ! Ja bij mij wel (+- maand geleden) dus nu ook wel neem ik aan. Omdat je hem dan wijzigt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dan kan ik wel aangeven dat ik het voor vrienden zichtbaar wil hebben maar er wordt dus geen melding van gemaakt.. Vreemd!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding