Waarom krijg ik bij gmail niet alle ingekomen berichten te lezen, als ik op Inbox druk?

Ik heb het niet over spam. Ik heb ontdekt, dat verschillende ingekomen berichten niet bij Inbox te zien zijn, maar wel bij Categorieën. Andersom is ook vaak het geval. Zijn er 2 soorten ingekomen berichten? Zijn er 2 inboxen?

8 jaar geleden
18.3K
Amadea
8 jaar geleden
Zijn er behalve jij meer personen die deze e-mail raadplegen?
corzijlstra
8 jaar geleden
Hoe bedoel je?
Amadea
8 jaar geleden
Ik maak samen met een aantal anderen gebruik van een Gmailadres, waarbij het dus kan gebeuren dat een bericht verplaatst wordt terwijl ik dat nog niet gelezen heb. Dat gebeurt met name wanneer iemand die mail met een iPad heeft geopend.

Antwoorden (1)

Omdat Gmail een tijdje geleden meerdere inbox categories heeft gemaakt: https://support.google.com/mail/answer/3055016
Op die pagina staan ook instructies hoe je dit uit kunt zetten, zodat alles in 1 lijst komt.

Klik op het + icoontje rechts van je tabbladen. Met de vinkjes kun je tabbladen uitzetten. Druk daarna op save.
Alles komt nu in 'Primary' tab te staan en de andere verdwijnen.
Ritsuka
8 jaar geleden
corzijlstra
8 jaar geleden
Sommige ingekomen berichten staan wel in zowel bij Inbox als ook bij Categorieën.
corzijlstra
8 jaar geleden
Ik snap er nog niet veel van. Waar staat bijvoorbeeld het + icoontje op het scherm van gmail?
corzijlstra
8 jaar geleden
Als ik vink op Inbox, moet ik alle ingekomen e-mails kunnen zien. Dat is nu niet het geval, omdat sommige ingekomen e-mails alleen te zien zijn, als ik naar Categorieën vink. Andersom is ook vaak het geval. Sommige staan in beide. Ik wil graag, dat alle ingekomen e-mails bij elkaar worden geharkt in 1 rubriek die Inbox heet.
Ritsuka
8 jaar geleden
Klik de link aan, daar staan plaatjes bij de uitleg.