kun je een automatisch antwoord instellen voor een facebook pagina? Dan bedoel ik voor een bedrijvenpagina.

Ik heb een vind ik leuk pagina voor een bedrijf op facebook, is het mogelijk om iemand die daar een prive bericht heen stuurt een automatisch antwoord te sturen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, volgens mij kan dat niet. Ik heb het ook ooit eens gevraagd maar toen bleek dat het niet kon. Helaas!