Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn Twitter account is gehackt (123.000 volgers) en verwijderd. Wat moet ik doen?

Mijn twitteraccount met 123.000 is vandaag gehackt en de hacker heeft m'n telefoonnummer verwijderd, email veranderd, het wachtwoord veranderd EN het account verwijderd (pas over 30 dagen is het permanent verwijderd). Ik heb een email gekregen dat mijn twitter wachtwoord is veranderd en ik heb via de link in de email aangegeven dat ik dit niet was. Ik heb het formulier van Twitter ingevuld maar weet iemand hoelang het duurt om een reactie te krijgen? (aangezien m'n account over 30 dagen voorgoed weg is)

En is het volgens jullie mogelijk om mijn account terug te krijgen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
646

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Oh, wat erg! Maar je zei dat je telefoonnummer is veranderd, ga dan naar de winkel waar je je telefoon en je abonnement hebt gekocht, zoals bij T-Mobile of Vodafone, noem maar op.. Vraag een medewerk(st)er om hulp. Voor de rest kan ik je niks meer aanraden, maar probeer dat maar eens....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding