Met welke chat-app is het mogelijk om de gespreksgeschiedenis naar een email adres mailen?

Bij whatsapp is het mogelijk een gespreksgeschiedenis naar een email adres te sturen. Zijn er meer chat apps met deze functie??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit kan met whatsapp. In gesprek klik je op opties, vervolgens klik je op meer, en dan op gesprek emailen. Dit is tenminste bij android zo. Weet niwt of iphone ook zo werkt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, ik weet dat het met whatsapp lan maar ik zoek eigenlijk een andere chat app met deze functie.
Maar bedankt voor je reactie!

Antwoorden (1)

Ook met Telegram is het, net zoals bij Whatsapp, mogelijk om je chats via een e-mail te versturen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je wel voor je antwoord!