Weet iemand hoe ik de besloten en geheime groepen waar ik lid van ben op Facebook, terug kan vinden?

Ik heb een poosje geleden op FB mijn instellingen bekeken en waarschijnlijk op iets geklikt waardoor ik de bovengenoemde groepen kwijt ben. De openbare groepen heb ik nog wel. Ik heb FB een vraag hierover gesteld maar geen antwoord gekregen. Zelf van alles doorgespit maar krijg het niet voor elkaar.
Wie heeft de gouden tip?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.3K
Rieneke1
6 jaar geleden
Het is een hele klus, maar lukt dat niet via je aktiviteitenlogboek?

Antwoorden (1)

Besloten groepen kan je gewoon vinden. Beetje nadenken en die namen terugvinden in lange lijsten mogelijke groepen die FB altijd aanraadt. Mogelijk ken je wel een enkel ander lid of zelfs iemand van het beheer bij naam?

Probleem is de geheime groepen, die vind je niet meer.
Lid worden van zo'n geheime groep kan alleen maar door er voor gevraagd worden, of wanneer het beheer van een besloten groep besluit om geheim te worden.

Succes hoor!