Betalen voor Facebookberichten hoe moet dat?

Berichten die je stuurt naar vreemde mensen komen Bij die ander onder 'overige' te staan. Je schijnt hiervoor te kunnen betalen dat het bij die gene in de postvak in komt. Maar ik zie nergens bij FB hoe dat moet kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Volgens mij kan dit niet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jewel hoor staat op internet
Ivana
9 jaar geleden
89 ct per bericht of zoiets. Maar hoe is me nog steeds een raadsel.
Ritsuka
9 jaar geleden
Er staat zoveel op internet..

Antwoorden (1)

Ik weet niet 100% zeker of je ook wil adverteren of dat je alleen de prijs wil weten.

Vandaar geef ik informatie voor beide. Qua prijs is er geen vaste prijs, het heeft te maken wat jij ervoor wil betalen en of je in de inbox wil verschijnen of ook op de wall van iemand. (link 1)

Verder heb ik bij link 2 een handleiding gedeeld van iemand die online bekend staat als betrouwbaar. In ieder geval in de wereld waar hij actief in is. Kans is groot dat je er nooit van gehoord hebt. Hij beschrijft hoe je op Facebook kan adverteren en hoe dat werkt.

Link 3 is van dezelfde man als van link 2, maar dan toegespitst op alle verschillende soorten advertenties