Facebook: Als je een reactie van jezelf wijzigt, is dat voor anderen te zien?

(behalve dat het iemand kan opvallen dat de reactie is veranderd natuurlijk.. Het gaat mij erom of er ergens staat (voor mijzelf wel namelijk) dat de reactie gewijzigd is)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou de genen die op dat moment opletten zien dat meteen
ze zien en kopieren werkelijk alles razend snel

Antwoorden (1)

Ja, als je een reactie wijzigt, is bij je reactie het woord 'Bewerkt' te lezen. Als hierop geklikt wordt, kan men je eerdere reactie bekijken.
Als je een heel rare reactie gaf en die wilt wijzigen, is het misschien beter de reactie te verwijderen en opnieuw een reactie te plaatsen. Dat is namelijk niét te zien.