Bedoel je in de zoekfunctie hoger laten komen? Dan is het antwoord nee! Google (moederbedrijf) laat zich niet betalen om resultaten hoger te zetten. Je kan wel adverteren in een soort aparte rubriek (Google Adwords op google), naast of boven de echte resultaten, maar tegen betaling kom je niet hoger in de zoekresultaten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe weet je dat zo zeker?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Werkervaring en daarnaast is het algemeen bekend dat je geen resultaten bij Google kan kopen. Ze zijn groot geworden door hun integriteit. Je kan adverteren via Adwords en soms lijkt dat qua effect of je je hogerop koopt, maar dat is beslist niet het geval. Er zijn veel manieren om populairder te worden via YouTube of Google, maar niet op de manier hoe jijhet wil. Adverteren via het netwerk van Google (via Adwords en video ads) is wel mogelijk, maar is niet goedkoop (het lijkt goedkoop, maar binnen de kortste keren ben je op zijn minst honderden of duizenden euro's verder, op sommige termen/doelgroepen betaal je soms gauw een halve euro of meer per klik, iets wat een duur geintje als je paar duizend kijkers per dag wilt halen). Wellicht kan je eerst beter inlezen op dingen als SEO en over hoe YouTube en Google werken, want dat een discipline op zichzelf.