Kan een verwijderd contact (whatsapp) je nummer zien als je een nieuwe telefoon hebt?

Hallo,
Ik heb een contact verwijderd op whatsapp met me oude telefoon nummer en daarna me nieuwe telefoon nummer ingesteld kan die verwijderde persoon me nieuwe telefoon nummer zien ( hij heb mijn geblokkeerd en ik niet hem) kan hij me nieuwe telefoon nummer zien wel of niet

Thx voor de antwoorden alvast

7 maanden geleden
3K
Ikhebgeenidee
7 maanden geleden
Die ander heeft je geblokkeerd. Wil kennelijk geen contact (meer). Waarom zou die ander dan je nieuwe nummer willen weten?
ronron1212
7 maanden geleden
Nee zal je nieuwenummer niet zien
tinus1969
7 maanden geleden
Hoe zou dat verwijderde contact een link kunnen leggen tussen oud en nieuw nummer?? Voor zover ok weet: Niet.

Geef als eerste antwoord