hallo ik heb 900 followers, maar de helft is nep hoe kan ik die neppe followers verwijderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Followers ??? Misschien even uitleggen wat dat zijn?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Emilie1406, 't gaat over twitter. Als je naar de trefwoorden had gekeken die bij de vraag staan had je dat kunnen weten ;)

Antwoorden (1)

Als je op twitter links boven in het blok waar staat hoeveel tweets je hebt, hoeveel followers, etc. klikt op followers krijg je een lijst met mensen die jou volgen. Als je achter een persoon die je wilt verwijderen op het poppetje klikt en dan op block @........ dan verdwijnt deze uit je lijst met volgers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toevoeging: Eventueel kun je diegene dan ook weer unblocken, je bent 'em dan in ieder geval wel kwijt als follower. +