Hoe kan ik geen meldingen meer binnen krijgen van een insta account dat al is uitgelogd?

Laatst had iemand ff op mijn telefoon ingelogd op Instagram om live te gaan omdat haar WiFi het niet goed deed op haar telefoon. Daarna heeft ze het account weer uitgelogd dat die zeg maar niet bij die accounts staat waar je dan makkelijk van t ene acc naar t andere kan gaan. En hij staat daar ook niet meer bij dus ik kan niet meer op haar acc komen. Maar ik krijg nu nog steeds al haar meldingen binnen en er staat ook tussen haakjes ((haar naam)) En dan de melding. En als ik er op klik gaat die gewoon naar instagram en mijn eigen account en gebeurt er niks... Ik weet niet hoe ik kan zorgen dat ik die meldingen niet meer krijg want ze heeft best veel likes en reacties enzo dus krijg echt heel veel meldingen binnen... Weet iemand misschien hoe dat moet?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Gooi Instagram eens van je telefoon af, en installeer het daarna opnieuw. Dan moet je weer opnieuw inloggen op je account(s) en zou de rest weer weg moeten zijn.
Ritsuka