Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan de reden zijn dat ik van enkele facebook vrrienden ,niets te zien krijg als zij een bericht op hun tijdlijn plaatsen ? Als ik ga kijken op hun

Ik kan wel naar hun profiel gaan en daar hun postings bekijken ,en kan er ook reakties op geven ?en ik kan ook hun reakties zien als ik iets schrijf op mijn tijdlijn

Toegevoegd na 10 uur:
Ik bedoel dus als ik naar de startpagina ga ,en ik zie wat mijn vrienden geplaatst hebben ,zijn er een 4 tal waarvan ik geen berichten kan zien ,en zonder dat ik iets gedaan heb ,terwijl ik voordien wel hun berichten of kon zien .
Zij zien die van mij dus wel ,want soms liken ze wat ik schrijf of plaatsen ze reacties

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
633

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit kan door (wat ik weet) twee dingen komen;

- Wellicht heb je ''sorteren'' staan op: topverslagen. Zet deze op: meest recent.
- Bij sommige vrienden kan het zijn dat je niet hebt staan dat jij hun berichten in je nieuwsoverzicht wilt. Dit kun je doen door naar hun profielpagina te gaan, je muis houden op; vrienden, en dan kijken of: weergeven in nieuwsoverzicht, aan staat (zo niet, aanzetten).
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding