Hoe kan ik een melding ontvangen dat een fb vriend lid wil worden van een openbare groep waar ik ook lid van ben? Ik ben geen beheerder van de groep.

Ik kreeg een melding dat een fb-vriend lid wilde worden bij een openbare groep waar ik ook lid van ben. Ik ben echter geen beheerder/mede beheerder van deze groep. Melding aangeklikt kon ik dus ook kiezen tussen accepteren, weigeren of blokkeren iets wat alleen beheerders kunnen zien/doen! Nog de beheerder van de groep als ik snappen hier niets van. Daarna als test een fb vriend gevraagd lid te worden van de groep en wederom kreeg ik een melding van goedkeuring.

Weet jij het antwoord?

/2500

Naast een beheerder kun je ook een moderator zijn van een groep. Blijkbaar ben je dat geworden. Toegevoegd na 1 minuut: https://www.facebook.com/help/418065968237061/ Only current admins can add more admins to a group. Keep in mind that a person must already be a group member before they can be made an admin. To add an admin: Click Members Click under the name of the member you want to add as an admin Click Make Admin Keep in mind that once you make a member an admin, they will be able to remove members or admins, add new admins and edit the group description and settings. You should only add a member as an admin if you know and trust them.

Er kan door de beheerder van de groep ingesteld worden wie er allemaal leden mogen toevoegen, dat kan alleen de beheerder zijn, maar dat kunnen ook alle leden zijn. In jouw geval is er dus ingesteld dat alle leden nieuwe leden mogen toevoegen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100