Hoe kan ik een melding ontvangen dat een fb vriend lid wil worden van een openbare groep waar ik ook lid van ben? Ik ben geen beheerder van de groep.

Ik kreeg een melding dat een fb-vriend lid wilde worden bij een openbare groep waar ik ook lid van ben. Ik ben echter geen beheerder/mede beheerder van deze groep. Melding aangeklikt kon ik dus ook kiezen tussen accepteren, weigeren of blokkeren iets wat alleen beheerders kunnen zien/doen! Nog de beheerder van de groep als ik snappen hier niets van. Daarna als test een fb vriend gevraagd lid te worden van de groep en wederom kreeg ik een melding van goedkeuring.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Naast een beheerder kun je ook een moderator zijn van een groep.
Blijkbaar ben je dat geworden.

Toegevoegd na 1 minuut:
https://www.facebook.com/help/418065968237061/
Only current admins can add more admins to a group. Keep in mind that a person must already be a group member before they can be made an admin. To add an admin:

Click Members
Click under the name of the member you want to add as an admin
Click Make Admin
Keep in mind that once you make a member an admin, they will be able to remove members or admins, add new admins and edit the group description and settings. You should only add a member as an admin if you know and trust them.
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoi, dank je wel voor je antwoord en moeite. Ik dacht idd dat ik dat per ongeluk was geworden, maar dat ben ik dus niet. Bij de beheerder staat onder mijn naam ook verder niets vermeld.
Er kan door de beheerder van de groep ingesteld worden wie er allemaal leden mogen toevoegen, dat kan alleen de beheerder zijn, maar dat kunnen ook alle leden zijn. In jouw geval is er dus ingesteld dat alle leden nieuwe leden mogen toevoegen
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoi Poppe. Dank je wel voor je reactie. Ik weet wat je bedoelt, maar het gaat om een melding dat ik iemand kan accepteren, weigeren en zelfs blokkeren. Zover ik weet hoort dat als niet beheerder helemaal niet te kunnen. Ook niet als je je groepsinstelling hebt ingesteld met: "Elk lid kan leden toevoegen of goedkeuren." Het gekke is dat toen de beheerder een fake account aanmaakte en daarmee lid werd, ik daar geen melding van kreeg. Zoals het er nu naar uit ziet, komen de meldingen alleen als mijn fb vrienden zich aanmelden bij de groep. Maar dan evengoed heel raar dat ik dan zo maar iemand zou kunnen blokkeren of weigeren. Dat is toch helemaal niet aan mij om iemand te blokkeren dan wel weigeren??? En daarbij is de instelling alleen toevoegen dan wel goedkeuren.