Hoe verwijder ik mijn oude Youtube account?

Ik heb een oud Youtube account met schamende filmpjes. Ik weet niet meer werk email adres ik heb gebruikt en het wachtwoord weet ik ook niet meer. Hoe krijg ik dit account toch weg?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat zal zeer moeilijk worden. Anders zou iedereen immers accounts kunnen verwijderen zonder dat Google zeker weet of het wel jou account is.
Heb je voor het Google account destijds een beveiligingsvraag of een telefoonnummer ingevoerd?
Anders moet je denk ik persoonlijk contact zoeken met YouTube/Google.
capthavoc
8 jaar geleden
Tegenwoordig is het nodig om voor een youtube account een gmail adres te hebben
en dat valt allemaal onder een Google + account
was dat in die tijd dat je die filmpjes maakte
ook het geval of toen nog niet ? Als je nog op het account die flimpjes kan bekijken kan je misschien daar wat info vinden
dat je geheugen opfrist ? als het email adres niet meer bestaat
dan zul je inderdaad contact moeten opnemen met google
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een google-account is niet perse gebonden aan een Gmail-adres. Heb ik ook niet. De vraagsteller zit in dezelfde situatie als iemand die wil dat bepaalde filmpjes verwijderd worden zonder dat het account van hem of haar is. Wordt dus lastig. Misschien als de naam erbij staat.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
mailtje sturen naar hun support, situatie uitleggen en ip via de header laten valideren. enige optie , weet niet of ze dit accepteren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
optie 2: vind op darknet of irc een shadowhacker for hire,
dat doen slachtoffers van revenge porn namelijk,. De vraag is of dit het geld waard is

Antwoorden (1)

1. Log op een computer in bij het YouTube-kanaal dat je wilt verwijderen.
2. Ga naar je geavanceerde accountinstellingen. Met de volgende stappen kun je de geavanceerde accountinstellingen openen:
* Klik in de rechterbovenhoek op je account > YouTube-instellingen .
* Selecteer Overzicht onder Accountinstellingen.
* Selecteer Geavanceerd onder de naam van het kanaal.
3. Selecteer Kanaal verwijderen onder aan de pagina.
4.Voer je inloggegevens in als daar om wordt gevraagd. Bevestig vervolgens dat je je kanaal en alle content permanent wilt verwijderen.