hoe kan je de knop delen verwijderen bij facebook onder een foto of video?

regelmatig delen mensen fotos van mijn facebook. kan deze optie uitgeschakeld worden? hoe kan ik de knop delen weg krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4K

Antwoorden (1)

de knop delen kun je niet verwijderen.foto`s die je op facebook zet,kunnen gedeeld ,gedownload en in eigen albums gezet worden.