Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat betekent het grijze/blauwe golfje bij facebook messenger?

Hee,
Ik heb net facebook messenger gedownload en ik vind het wel chill alleen vroeg ik me af wat dat grijze of soms blauwe golfje is bij iemand zijn gesprek. Ook vroeg ik me af wat de grijze F of soms de blauwe F betekent. En kan je ook zien of iemand het gelezen heeft? (net zoals bij whatsapp 2 vinkjes). Ik hoop dat jullie antwoord op mijn vraag kunnen geven!

In mijn bijlage zie je in de eerste kolom van de afbeelding ( de meest linker) Allemaal blauwe golfjes bij de profielfoto/naam. Wat betekent dat?
In de 2e kolom ( de middelste) zie dat er bij 1 naam een grijze F staat vor de rest allemaal golfjes. Wat betekent dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
9.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Een golfje betekent dat deze persoon FB Messenger heeft. Een "f" betekent dat deze persoon alleen FB en geen FB Messenger heeft.
Blauw icoontje betekent dat deze persoon online is (met FB of FB Messenger), een grijs icoontje betekent dat deze persoon niet online is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding