Ik kan op tinder geen chat beginnen? Moet je daarvoor persee tinder gold/plus hebben?

Heb echt al alles geprobeerd, maar het lukt maar niet. Ook als ik tinder gold/plus wil kopen lukt het niet, omdat je niet met Ideal kunt betalen en ook niet met een cadeaukaart.. Iemand die weet wat ik kan doen? :)

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
18.9K

Antwoorden (1)

Eerst moet jij die persoon zelf ook 'liken'. Daarna zou je gewoon moeten kunnen chatten. Alleen gebruikers die hebben aangegeven dat ze wederzijds belangstelling voor elkaar hebben kunnen met elkaar chatten.

"Je kunt alleen chatten met Tinder-gebruikers die met jou een match gevormd hebben. Om matches te maken zul je een aantal profielen moeten ‘liken’. Als je Tinder inschakelt zul je een lijst te zien krijgen met potentiële matches bij jou in de buurt. Swipe naar rechts om iemand te ‘liken’ of naar links om iemand af te wijzen. Om een match te maken moeten zowel jij als de andere persoon elkaars profiel ‘liken’. Zodra er een match gemaakt is, kun je beginnen te chatten. Open het Tinder-menu en selecteer Messages (Berichten). Tik op de persoon met wie je graag zou willen chatten en begin je eerste bericht op te stellen".

Met Tinder Gold zou je niet meer hoeven afwachten tot de ander ook belangstelling voor jou heeft getoond, maar direct kunnen swipen, 'auto-matchen' en chatten. Maar daar moet je voor betalen, en jij denkt dat je daar de mogelijkheid niet toe hebt. Maar dan kan op diverse manieren: via Apple-ID of Google Play met bijbehorende betaalmethode, met PayPal, via je telefoonrekening, telefoonrekening of provider, of via de webversie van Tinder (Tinder Online) en dan kun je betalen met de geaccepteerde creditcards Visa, Mastercard en American Express.
Amadea
4 jaar geleden
LeonardN
4 jaar geleden
+ Volledig relevante en correct info.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Open het Tinder-menu en selecteer Messages (Berichten). Tik op de persoon met wie je graag zou willen chatten en begin je eerste bericht op te stellen". Hier gaat het dus fout. Als ik op messages klik kan ik geen bericht opstellen, want als ik op iemands foto klik, omdat ik met haar wil chatten krijg ik in beeld: koop tinder gold. Kan ook op geen enkele andere manier een bericht opstellen met iemand.
Heb ook geprobeerd om tinder gold/plus te kopen voor een paar maanden. Ik weet dat je niet met Ideal kunt betalen, dus heb ik het met een cadeaukaart geprobeerd, maar ook dat lukte niet. Ben bang dat het dus geen zin heeft om het nog te proberen xd. Of weet iemand nog iets anders?
Amadea
4 jaar geleden
Maar hebben jullie elkaar dan al wel wederzijds 'geliked? Dat zie ik nog steeds niet in jouw informatie naar voren komen, @wesleyy.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik kreeg een melding ´je bent geliked´. Toen klikte ik erop en stond ze bij likes. Ik ga er dus vanuit dat ze me heeft geliked xd. Weet t niet 100% zeker, maar toen kreeg ik haar volgensmij ik in beeld en heb ik haar ook geliked en stond ze nog steeds bij de mensen die mij hebben geliked. Eronder bij likes stond een goud balkje met: kijk wie jou leuk vind. Als ik daarop klik of op haar foto klik (die wazig is) krijg ik in beeld ¨koop tinder gold¨.Ook bij chats, als ik daar op haar ¨wazige¨ foto klik krijg ik de zelfde melding met koop tinder gold.