Hoe kan het dat mijn mac YouTube schokkerig afspeelt?

Ik heb sinds kort dat mijn Mac Youtube filmpjes heel schokkerig afspeelt (alsof degene die het filmt de camera van links naar rechts en op en neer beweegt) en als ik het filmpje eenmaal heb afgesloten hoor je nog steeds het geluid van het filmpje (pas als ik op een andere filmpje drukt stopt dit maar gaat het weer verder als ik dat filmpje weer afsluit). Zelf heb ik Flash Player al geüpdatet en heb ik YouTube op HTML 5 geprobeerd maar ook dit was niet de oplossing.

Wie kan me helpen om dit te laten stoppen?

ter info:
ik heb: Mac OS X 10.9.2

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je internet verbinding niet voldoende bandbreedte heeft. Geluid gaat voor, wordt sneller gebufferd dan beeld. Geluid heeft ook minder bandbreedte nodig. Ook al is er geen beeld meer, dan kan het gebufferde geluid nog wel (even, tot de buffer leeg is) worden gespeeld.