Je kunt het filmpje downloaden via een programma als Youtube Downloader en vervolgens het filmpje uploaden naar je eigen kanaal (zie ook bron 1).
Je kunt ook het filmpje markeren als favoriet, zodat het beter zichtbaar is binnen je eigen kanaal.

Let wel dat Youtube jou als gebruiker kan verwijderen wanneer het auteursrechtelijk beschermd materiaal betreft, aangezien je aangeeft dat het filmpje al op een ander kanaal staat.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens mij is het ALTIJD verboden op de manier die jij als eerste schetst. Dat is gewoon jatten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat hoeft niet.
In de eerste plaats kan je gewoon toestemming vragen aan diegene van wie je dat filmpje wil kopiëren. In de tweede plaats kent Youtube het principe van het 'redelijk gebruik', waarbij een gebruiker in bepaalde gevallen geen toestemming hoeft te vragen aan de rechthebbende.
https://www.youtube.com/yt/copyright/nl/fair-use.html#yt-copyright-four-factors Saillant detail: ik ontdek nu ook dat bij een van mijn eigen video's op Youtube de audio is uitgeschakeld vanwege... schending van het auteursrecht. :-)