wat is de makkelijkste manier om whatsappgesprekken en geschiedenis over te zetten van android naar de iphone?

Moet dit met speciale software of is er een makkelijke manier.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Goedendag, een snelle manier om je whatsappgegevens/ geschiedenis over te zetten van android naar ios is er eigenlijk niet. Wel is er de mogelijkheid om het over te zetten met behulp van een sd-kaart.

Je maakt in je gespreksinstellingen (onder instellingen) een back-up van je gespreksgeschiedenis. Deze back-up kun je opslaan op je SD-kaart of op de interne opslag van je telefoon. Vervolgens installeer je Whatsapp op je nieuwe telefoon. Als je van de interne opslag gebruikt hebt gemaakt, zet je de map sdcard/WhatsApp/ over in dezelfde map als hij stond op je oude telefoon. Dit kan met je PC of met een bestandsverkenner-app voor Android zoals ES File Explorer Manager. Als je een SD-kaart gebruikt hebt, duw je die in je nieuwe telefoon. Log in met hetzelfde telefoonnummer en Whatsapp zal je vragen of je wil "herstellen". Kies hiervoor. Let wel op: als je je chatgeschiedenis op een SD-kaart hebt gezet, moet die SD-kaart wel compatibel zijn met je nieuwe Android smaprthone.

het bovenstaande vond ik op de site:
https://www.gsminfo.nl/blog/achtergrond/7473/tips-whatsapp-gesprekken-overzetten-op-een-nieuwe-telefoon
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
iPhone's ondersteunen geen SD-kaart.