waarom kan ik geen twitter achtergrond zetten?

als ik een afbeelding heb gekozen en ik klik op opslaan, dan heb ik nog steeds geen achtergrond

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (4)

Is het plaatje groter dan 2 MB? Dan pakt Twitter het niet namelijk
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit heb ik zelf ook gehad, probeer een andere browser.
Probeer eens Internet Explorer of Google Chrome.
Het kan inderdaad ook als je achtergrond groter is dan 2 MB dat Twitter hem niet pakt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je de afbeelding hebt geupload, moet je meestal even wachten tot er staat dat het ontwerp is aangepast en daarna klikken op opslaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier kunnen meerdere oorzaken achter liggen.
Het plaatje wat je wilt instellen kan te groot zijn( Twitter pakt tot 2 MB)
Ook kan het zijn dat na een paar het wel lukt (als de afbeelding een gewenste grootte heeft) en misschien heb je te vroeg de pagina weg geklikt (want misschien was deze nog bezig met toepassen)
Als dit niet het geval is en na een paar keer proberen het nog niet lukt probeer dan het instellen van een andere achtergrond met een andere browser.