Je moet via toetsenborden het toetsenbord "emoji" toevoegen, dan in whatsapp dat toetsenbord selecteren en dan zul je alle emoties zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Door op het smiley-icoontje te drukken. Het werkt helaas niet zoals op msn oid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door op het smiley icoontje te drukken komt er een menuutje te voorschijn. Hier staan diverse icoontjes en smileys onder. Je kan ook gewoon het, bijvoorbeeld, ";-)" of ";)"-teken gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet eerst in de app-store, android market of iets anders de app emoji downloaden. Dan bij instellingen naar toetsenborden gaan en dan kan je emoji ook instellen en kun je tijdens het typen emoticons gebruiken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt er aan indien je de whatsapp op een Android hebt staan kan je die toevoegen via de smiley toets rechtsboven. Bij de iPhone versie dien je een extra programma te downloaden emoji.