Waarom kan ik geen youtube video's afspelen en krijg ik een foutmelding?

Op mijn windows 7 PC kan ik op de website van youtube geen video's afspelen in Mozilla Firefox en in Internet Explorer. Ik krijg dan een foutmelding zoals op bijgevoegde foto.

Ook bij 'embedded' youtube video's op andere sites krijg ik die melding. (bv: Telegraaf.nl)

Alle add-ons en plug-ins in Firefore en IE zijn up-to-date.

In Chrome ondervind ik géén problemen met het afspelen van Youtube filmpjes.

Wie heeft een oplossing voor me want ik gebruik het liefst Firefox als browser?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Is Adobe Flash Player up-to-date? Is het internet goed? Goeie Proxy? Etc. Zoja? Is de computer er voor geschrikt? Allemaal ok? Neem dan contact op met de internetprovider of YouTube (Google) zelf
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

probeer via FireFore en/of IE de nieuwste Flash (van adobe) te isntaleren